המעונות לאוצר: "אם דרישותינו לא ייענו – נשבות"

    צבי טסלר No Comments on המעונות לאוצר: "אם דרישותינו לא ייענו – נשבות"

    ראשי מעונות היום המפוקחים אמרו בתום השימוע בפני ועדת סל המחירים של משרדי האוצר והחינוך: "ללא השוואת שכר המחנכות-מטפלות לשכר הסייעות בגני העירייה – 120 אלף ילדים יישארו בבית ב-1 בספטמבר"

    צילום: Moshe Shai/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראשי פורום מעונות היום המפוקחים הציגו בשימוע היום (ד') בפני וועדת סל המחירים את הנתונים הדרמטיים של קריסת המעונות בכל רחבי הארץ וסגירתם לצמיתות של כ-200 כיתות מעון. ראשי המעונות הבהירו כי ללא העלאת שכר המחנכות-מטפלות, לא ניתן יהיה לגייס צוותים, וב-1 ספטמבר כלל מעונות היום, המשרתים כ-120 אלף ילדים, יושבתו.

    "נראה כי ועדת סל המחירים בדרך להכרעה אטומה ומנותקת של העלאת שכר הלימוד שמשלמים ההורים, זאת ללא כל טיפול בשכר המחנכות-מטפלות. בחודשים האחרונים נסגרו כ-200 כיתות מעון יום בכל רחבי הארץ בשל חוסר יכולת לגייס מחנכות-מטפלות בשל השכר הנמוך שמתקצב משרד האוצר. ללא השוואת שכר המחנכות-מטפלות לשכר הסייעות בגני העירייה, לא נפתח את שנת הלימודים ב-1 בספטמבר" איימו.

    כמו כן, ראשי מעונות היום הציגו בפני הוועדה את עלויות הרגולציה הכבדות המושטות על המעונות מאז 2012, נתונים שהוועדה התעלמה מהם בדוח שהכינה. "נתוני משרד האוצר עליהם התבססה הוועדה רשלניים ומוטים. אנו דורשים משר האוצר אביגדור להתערב ולמנוע את השביתה ב-1 בספטמבר שתפגע ב-120 אלף ילדים" דרשו מהאוצר.

    פורום מעונות היום המפוקחים מייצג את כלל מעונות היום ברחבי הארץ, וכולל את נעמת, ויצו, אמונה, נאות מרגלית, נשי חירות, ינבוע, בית יעקב, אמילי, החברה למתנ״סים וחלמיש



    0 תגובות